Satinjacka från Västerås

image342

Tänkte bara lägga upp en bild på jackan som min
snälla vän skickat till mig. Jag är så nöjd. Det blev ingen bra bild. Tagen i en smutsig spegel dessutom. Jag hade på mig min nya klänning från Gina Tricot som jag köpte i fredags idag. Det var verkligen underbart väder här uppe i Norrland. Varmt och massor av sol :)

Jackan är köpt på KappAhls barnavdelning för bara 149 kronor. Ett väldigt bra köp tycker jag.

I helgen ska jag jobba massor, så det är bara jobba och sova som gäller för mig hela helgen. Det är lite synd när det tydligen ska bli jättefint väder.

Hoppas att alla läsare får en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att du fick tag på den, jag knep den sista i skellefteå (eller den fanns kvar i typ strl 128 eller liknande:P) ;P Vilken storlek har du på din?

2007-06-02 @ 12:28:23
Postat av: Veronika

Men så fint! Måste vara en riktigt snäll vän som shoppat till dig! ;) Snart ses vi Tusse! =)

Postat av: Tusse

Åsa: Jasså var det du som tagit jackan som jag tänkte köpa :P När jag var där fanns det bara storlek 140 kvar som störst. Jag har 164 på min.
Veronika: Ja jag har en väldigt snäll vän som shoppar och skickar till mig ;) Ja snart ses vi!

2007-06-03 @ 21:12:49
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback