Shopping på löningsdagen

     

Idag har verkligen varit en bra dag. Jag har jobbat (som vanligtvis brukar vara jättetrevligt så länge man slipper besvärliga praktikanter) och så har jag shoppat en del. Jag känner mig riktigt nöjd med dagens inköp, men imorgon blir det en till tur på stan. Idag blev det bara en snabbtur, imorgon blir det mer seriöst shoppande.

Gina Tricot hittade jag ganska mycket som jag ville ha, men det var bara tre saker som fick följa med mig hem. T-shirten på första bilden kände jag att jag bara var tvungen att ha. Det syns ju ganska väl var ifrån inspirationen kom till den. T-shirten ska jag ha tillsammans med den svarta kjolen jag köpte i onsdags.

Jag hittade mig en korallfärgad klänning med små söta fickor också på Gina Tricot. Den kändes väldigt rätt.

För många sjalar går inte att ha. Dom har oändliga användningsområden och en sjal kan passa till allt. En som är rosa, blå och vit kändes väldigt rätt, men jag hade mycket beslutsångest. Det fanns en i grönt, blått och vitt också. Jag borde nog ha köpt båda. Dom kostar bara 99 kronor per styck på Gina Tricot.

Sen så blev det schampo och balsam från Hufvudsaken. Det var ett specialerbjudande, så om man köpte en stor flaska schampo så fick man ett balsam på köpet. Perfekt för mig ju. Jag gillar tjejerna på Hufvudsaken, förutom när dom försöker förstöra mitt hår ;)

Jag kände att jag behövde dofta på ett nytt sätt, så jag köpte Sunset Heat från Escada. Den doftar jättegott tycker jag. Jag har haft Escadas Magnetism så länge nu, så jag har tröttnat på den.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Snygg T-shirt! Den var ju inte bara liite LV inspirerad! :) Den randiga klänningen va riktigt söt.

Postat av: Tusse

Tack :) Ja jag var bara tvungen att ha t-shirten för att den var så uppenbart inspirerad från LV :P

2007-05-25 @ 22:40:43
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback