Kortförvaring

image361
När jag snart ska till Stockholm på en shoppingtur så är mitt mål att försöka finna en ersättare till min gamla Smartcaze. Jag har nog haft den i bakfickan någon gång, så den har blivit alldeles tillknycklad när jag har suttit på den. Någon annan förklaring har jag inte till varför den ser ut som den gör. Men ful och sliten är den i alla fall.

image362
Jag funderar på att ta mig till
Louis Vuitton och hitta en bra förvaring för mitt älskade VISA-kort där. Något enkelt och litet som ryms utan problem i en jätteliten väska eller i en ficka är jag ute efter. Den på bilden ovan känns nästan lite för enkel, men ändå så är den väldigt rätt. Jag får se vad jag hittar, men jag vill gärna ha en "kortförvaringsmojäng" som matchar min älskling.

Bild: Stylebird och eLuxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback