Mera inredning

35908-17635908-175

Snart måste jag nog byta nisch på min blogg, för nu kommer det en del inredningsinlägg mitt i allt bloggande om kläder och shopping. Det kanske är bättre om jag har en blogg som handlar om mig och mitt liv.

Jag bloggade
för någon dag sedan om ljuslyktan Change som jag ville ha. Igår bestämde jag mig för att gå i -21 graders kyla och köpa mig två stycken såna. Egentligen ville jag ha svarta, men det finns tydligen inte den högre modellen i svart, så det blev vita istället. Jag skulle gärna vilja ha en matchande vas till mina ljuslyktor.

Krukorna kommer från serien Cocos (om jag inte minns helt fel). Jag har velat ha krukor som är gröna och det verkar inte finnas några andra från Cult Design med grönt. Trots att julen är slut sedan länge, så klarar jag inte av att kasta bort min Amaryllis så länge den lever. Den är ju trots allt rosa, och allt som är rosa gillar jag. Sedan när den har dött ska jag inte ha någon blomma på bordet. Köpte en extrakruka ifall klantiga jag slår sönder en.

Matchande servetter har jag dessutom till krukorna. Igår köpte jag några till "kuber" också som jag satte bredvid min kaktus. Än är jag inte klar med mitt shoppande från Cult Design. Jag ska köpa en kruka i genomskinligt glas som jag ska ha ett vitt ljus och massor av kaffebönor i. Så fint! Den ska stå på ett sånt fat som det ryms två krukor på, så den får dela fat med en Cocos-kruka.

Jag längtar efter påsksakerna! Jag fick höra av tjejen som jobbar på Invit här i Skellefteå att dom kommer att ha en del påsksaker. Kycklingen heter tydligen Pip =)

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad mysigt det ser ut!

Postat av: Susanne

tack =)

2007-02-08 @ 16:29:55
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Frida

Åh vad roligt! Det här måste jag visa de andra på kontoret!

2007-02-12 @ 11:26:07
URL: http://www.cultdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback