Cult Design

35908-174

Nu mitt i allt bloggande om kläder och accessoarer, så kommer ett litet inredningsinlägg. Det började med att jag ville ha fyrkantiga krukor. Då hittade jag krukorna från Cult Design på en liten affär här i Skellefteå. Jag föll direkt för dom oändliga kombinationerna man kunde göra med alla krukor och små kuberna som man kunde ha till ljus som man kan sätta på fat i olika storlekar.

I fredags köpte jag nya krukor, fat och två små kuber (en för ett ljus och en till min lilla kaktus) från Cult design. Nu känner jag mig helt beroende. Jag vill ha mer! Ljuslyktan Change som är på bilden högst upp till vänster vill jag ha. Den har utbytbara ljusmanchetter, så jag kan ändra utseende efter humör, årstid och högtid.


För övrigt tycker jag att påsksakerna är jättesöta. Jag hoppas att dom kommer hit till Skellefteå, för jag skulle åtminstone köpa några kycklingar i så fall... och kycklingkuben... och gula ljusmanchetter till min Change (som jag ska köpa väldigt snart).

Bild:
Cult Design


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback