Lördag

Hallå hallå! Nu tar jag chansen igen att blogga lite när jag kommer åt en dator. För övrigt så är jag arg på Telia. Nu har dom flyttat mitt datum för när jag ska få internet igen, så nu är det den 17:e som gäller. Då har jag bara några få dagar innan jag ska åka upp till föräldrarna i Luleå över julen, men där kommer jag att ha mycket tid att blogga i alla fall.

Idag har jag varit på Ikea och köpt en söt liten byrå och ett datorbord. Jag vill ju ha en bärbar dator egentligen eftersom den tar mindre plats, men nu så går ju alla pengar åt till julklappar, så då blir det ingen dator tyvärr.

En tråkig vecka har det varit. Det bara regnar och regnar. Som tur är så har jag ordentliga
regnkläder (som minsann är rosa) så jag klarar mig ganska bra ändå. Om jag bara hade haft möjlighet så skulle jag ha lagt upp en bild på min outfit idag Känner mig lite söt denna lördag.

För övrigt så måste jag skriva om två väldigt tråkiga saker. Jag känner mig lite ledsen på grund av det här. I samband med flytten så var jag tvungen att kasta bort två saker. Det var i och för sig länge sedan, men jag var ute och cyklade en dag i Skellefteå och min älskade parkas fastnade i cykelsadeln när jag skulle hoppa av cykeln, så den gck sönder. Jag tyckte så mycket om den så jag fällde en liten tår när jag slängde den.

När jag packade upp mina söta gummistövlar här i Uppsala så hade alla andra skor som låg i samma kartong färgat av sig på dom och det gick inte att tvättabort. Jag kunde inte titta på dom när dom såg ut sådär så jag la dom i en sopsäck och gick ut med dom i soptunnan direkt. Så synd. Vill verkligen ha nya nu.

Jag har lånat en dator för att plugga, så det är nog bäst att jag sätter igång nu då...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Provade titta in här, och blev överraskad när jag såg två nya inlägg! Din fina parkas och dina underbara stövlar - urs, förstår att du är ledsen! =/ Vi ses väl snart förresten? :)

Postat av: Tusse

Veronika: Jo jag är ledsen som bara den! Ja nog ses vi snart hoppas jag :) Är bara 8 dagar kvar nu tills jag åker till Norrland igen.

2007-12-12 @ 12:11:04
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback