Årets julklappar

image701 Nu kommer lite bilder på mina julklappar. Jag fick en bok. Jag har den första boken av Sophie Kinsellas böcker om shoppingmissbrukaren Rebecca, så att få den här var bra. Jag har läst första kapitlet hittills, men att läsa är en bra sysselsättning när man inte har något att göra under julen.







image702
Sedan första gången jag såg den i en katalog som jag fick i brevlådan från H&M så har jag gillat den här kjolen. Jag tycker att det är så fint att den är lite mörkare lila upptill och ljusare nertill på kjolen. Något som jag nyligen har börjat gilla är kjolar som är knälånga. Det kan vara riktigt snyggt. Förut så har jag bara velat ha ganska korta kjolar, men det är tur att man kan förändras.





image703Jag har fått tillskott i min lilla samling av Filippa K-muggar också. Den här gången fick jag rutiga. Dom jag redan har är verkligen välanvända så jag tycker mycket om dom. Juldagen började jag faktiskt med att dricka grönt te i en sån här mugg.








image704
Mamma råkar känna till att jag tycker om Hello Kitty. Sötare katt finns nog helt enkelt inte. Jag fick en mysdress med denna underbara lilla katt. Det behövs alltid. Jag använder mysdressar väldigt mycket. Nästan dagligen. Det är väldigt skönt att ta på sig det när man vaknar på morgonen och ska ut med hunden.






image705 Jag hade ett par rosa dunsockar tidigare med Snobben på, men dom var jag tvungen att slänga, så att få ett par nya som dessutom har Hello Kitty på sig var perfekt. Nu håller jag mig varm om fötterna i vinterkylan.






image706
Sist men inte minst tänkte jag visa min söta kudde som kommer hamna i sovrummet på sängen. Efter viss övertalning så går sambon med på att ha den där. Han är så snäll så som låter söta Kitty vara på våran säng.








Jag har även fått min säng i julklapp, men den fick jag för någon månad sedan. För utom det här fick jag två chokladkartonger och pengar som jag alltid brukar få.

Hoppas att mina läsare också är nöjda med sina julklappar.

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Åh den där förbaskade mysdressen. Mamma hade beställt den till mig, jag satt bredvid när hon gjord det. Sen när vi hämtade utpaketet så stog de på ordersedeln att de var en jacka och byxa så som det ska vara men i paketet låg kitty jackan och en tant skjorta istället för byxorna till dressen. Gissa om jag blev arg när vi hämtade ut det! Dressen tog ju slut jätte fort så nu fick jag ju inte den. Jävla H&M!!
och ingen kompensation fick amn heller. Hoppas du trivs i din iallafall : )

Postat av: Tess

Hehe, jag har en likadan hello kitty tröja.. den svarta =)

2007-12-25 @ 11:57:52
URL: http://tews.blogg.se
Postat av: Tusse

Caroline: Ja jag trivs jättebra i min, så det var verkligen synd att du inte fick dig någon. Jag sitter och myser i min nu framför datorn. Perfekt annandagsoutfit :) Hoppas att hittar någon annan söt mysdress.

Tess: Vad kul! Jag tycker att den är så söt och mysig :)

2007-12-26 @ 18:41:17
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback