Rouge

Ibland blir jag irriterad på att det ska vara så väldans mycket månad kvar i slutet på pengarna. Det är ju just då också som jag vill ha så mycket. För tillfället är jag inne på att shoppa smink. Paletten från Dior som jag har bloggat om förut måste jag skaffa mig och jag vill också skaffa mig ett nytt rouge. Nu har jag testat ett cremerouge ett tag nu och det känns inte riktigt rätt för mig, så jag ska nog skaffa mig ett puderrouge igen, men vilket det blir har jag inte lyckats ta reda på ännu.

image492
Jag gillar smink från Dior för tillfället och det finns ett rouge med en skimmrande och ljus, och en sammetsaktig och matt. Det skulle nog vara rätt för mig. Snarast möjligt ska jag gå till Kicks och testa!

Ikväll har jag tränat mina stackars vader. Jag har bestämt mig för att jag vill ha vadmuskler. Min nya besatthet nämligen :P Så nu väntar jag på att få träningsvärk imorgon...

Ha en trevlig kväll!

Bild: Sephora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback