Nobody puts baby in the corner

image485

Jag sitter och kollar på Dirty Dancing denna måndagskväll. Den filmen är nog min favorit film och det går verkligen inte att se den för många gånger.

Samtidigt som jag ser på den så shoppar jag skor. Nu har jag beställt skor från
Ellos. Jag har tjatat några gånger om dom här som jag tycker är så fina. Förhoppningsvis så ser dom lika bra ut i verkligheten och snart är dom hemma hos mig! Eller ja det skulle dröja till den 25:e, men det är ju inte höst ännu, så jag kommer ändå inte behöva dom innan det.

Bild: SVT

Kommentarer
Postat av: Lis

ja den filmn kan man inte se för många ggr!!! ;) fina skor föresten du beställt!

Postat av: Tusse

Lis: Tack! :)

2007-08-14 @ 12:12:48
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback