Höstskor

image435
Jag försökte vara en duktig bloggare på lunchen idag och skriva ett inlägg om ett par skor som jag har råkat falla för, men bloggen ville inte alls göra som jag ville. Den tog bort mitt inlägg när jag håll på att skriva det och sedan fick jag visst inte logga in igen, men nu gör jag ett nytt försök och jag hoppas att jag kommer att lyckas bättre nu.

Skorna på bilden ovan är helt underbara. Eller dom skulle nog kunna vara ännu mer perfekta ifall dom var i lack, men man kan inte få allt. Jag kommer nog inte hitta några andra skor som känns så rätt för mig, så jag funderar på att beställa dom. Dom finns på Ellos för 899 kronor.

Bild:
Ellos

Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Jättefina! Lite Marc Jacobs-stuk över dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback