Höstens prioriteringar

Jag hakar på Hotspots prioriteringslista. Det känns i och för sig som att jag har köpt en ganska stor del av vad min höstgarderob kommer att bestå av, men det ryms alltid mer. Man kan aldrig få för mycket kläder :)

Jeans/byxor: Jag har nu ett par Acnejeans (tube) och ett par gråa kostymbyxor med paperbag waist, så just nu är byxbehovet tillfredsställt.
Klänningar: Jag tror att jag mer eller mindre har tröttnat på klänningar. Eller förresten så tror jag inte att jag någonsin ens trivts särskilt bra i klänning. Kjol är mer min grej. Jag har en grå stickad tröjklänning från La Redoute som jag köpte förra hösten som jag tycker om.
Kjolar: Jag har en svart kort kjol med hög midja och en orange kjol med klädda knappar som också har hög midja. Båda två kommer nog att användas flitigt. Det finns nog utrymme för ett par kjolar till i höstgarderoben. Kanske en grå vore något?
Jackor: Jag funderar på en varm parkas med skinn på huvan. Mysigt och varmt skulle det vara.
Skor: Jag har ju spanat in dom här och jag vill ha dom helt galet mycket.
Koftor/tröjor: En kashmirkofta måste jag skaffa mig och den här ser helt perfekt ut.
Väskor: Jag har inte tröttnat på min Speedy från Louis Vuitton ännu, så den hänger med hela hösten också.
Blusar & toppar: En fin och välsittande vit blus behöver jag. Även mycket baslinnen och toppar behöver jag och dom får gärna vara från American Apparel.
Huvudbonad: Ja hattar har man ju läst om en del och att det ska vara hur hett som helst i höst, men jag är dålig på att använda hatt, så det blir nog inget sånt för mig. En huva kan jag däremot tänka mig, men troligtvis så kommer jag bara att ha en lång och mysig halsduk runt huvudet.
Övrigt: En fin halsduk behöver jag. Gärna en från Missoni. Dessutom tycker jag att det börjar bli dags för mig att få en Hermésscarf i min ägo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback