En händelselös torsdag

image489

Idag har jag jobbat till 16.00. Jobbigt och tråkigt var det. Som pricken över i:et så har jag punka på cykeln så jag var tvungen att gå till jobbet och det tar typ en evighet. Sedan när jag kom hem hann jag bara äta middag och sätta mig i soffan och då somnade jag, så jag har inte hunnit göra särskilt mycket idag.

På Net-a-porter hittade jag en Alexander McQueen scarf som jag vill ha sååå mycket. För ett tag sedan
bloggade jag om den, men efter någon dag hann längtan efter den lugna ner sig och jag glömde bort det hela, men nu vill jag ha den igen trots att jag känner att jag borde satsa på något som är mera tidlöst. Knepigt det här.

Jag hittade även ett par ballerinaskor från Miu Miu med färgblock. Dom är väldigt söta, men inget som jag skulle lägga pengar på. Färgblock är så snyggt!

Bild: Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback