Alexander McQueen skull scarf

image480

Jag läste ett inlägg i
Linns blogg om Alexander McQueens skull scarf. Ett tag så blev det för mycket dödskallar och alla kändisar hade en eller flera. En majoritet av alla tjejer hade nog en sjal från glitter eller liknande med dödskallar på, så jag tröttnade trots att jag aldrig hade något med en endaste dödskalle på.

Nu tycker jag att Alexander McQueens skull scarf är en klassiker. Den känns het igen. Enligt inlägget i Linns blogg så används den av Olsen-tvillingarna igen. Jag skulle gärna vilja ha en i höst. Gärna en svart med blåa dödskallar på. Eller kanske skulle det vara fint med en grå... Scarfen är verkligen en accessoar jag ska satsa på i höst, men jag har inte hittat den perfekta ännu. Just nu känns skull scarfen som den som är närmast perfekt i alla fall.

Bild: falloutthetree.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback