Dr. Hauschka

image475

För några dagar sedan skrev jag om mina
nykomna problem med min hud. Jag har nu googlat och läst i dagar och nätter efter något som kan vara värt att testa. Till slut fann jag Dr. Hauschkas produkter. Det finns många som tycker om dom och såklart många som inte gör det. Så är det ju med allt, men jag väljer den här gången att lyssna på dom som gillar det.

För sisådär ett år sedan var jag helt inne på att jag ville testa Cliniques trestegs-serie, men då läste jag om tjejer som fått utslag av det, så då vågade jag inte.

Nu är i alla fall ett paket påväg hem till mig med lite rengöringsprodukter från Dr. Hauschka och jag hoppas att det kommer vara jättebra och göra underverk för mitt ansikte.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag har Dr Hauschkas ansiktsmjölk som dagcreme, och den gillar jag väldigt mycket!

Postat av: Tusse

Veronika: Vad bra att du gillar den. Det känns alltid bra att höra att någon gör det så känner man sig mindre osäker på sitt köp :)

2007-08-12 @ 17:09:27
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback