Ansiktsproblem

image462

Senaste månaderna har mitt stackars ansikte fått en knäpp. Jag vet inte vad som har hänt, men jag har bestämt att jag ska finna en lösning. Jag liksom bara måste göra något! Det känns som att mina kropp gör någon form av uppror och blir arg på mig och därför straffar mig genom att ge mig en hud som jag inte klarar av och som inte mår bra alls.

Jag har inte bestämt mig för vad min lösning ska bli. Antingen så ska jag ge mig iväg till Aqua Spa här i Skellefteå och få en ansiktbehandling och få lite rekommendationer om vilka produkter jag borde använda, eller så satsar jag på nya produkter på eget bevåg. Jag har läst mig till att det finns många som gillar Ole Henriksens produkter och även Kanebos verkar vara bra. Jag måste göra mera efterforskningar. Jag är beredd att lägga ner nästan hur mycket pengar som helst bara jag får ordning på det här. Vad har hänt med mitt stackars ansikte egentligen?

Bild:
Blush, Aqua Spa, Kanebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback