Aktiv kväll

Nä nu är det då dags för mig att sova. Jag har varit riktigt duktig ikväll. Jag har organiserat om i mina garderober, strukit massor och rengjort några av mina väskor. Min stackars Araline hade blivit lite blå på baksidan eftersom ett par blåa jeans hade torrfällt och gjort den blå. Mina svarta jeans från J brand är också duktiga på att torrfälla trots att jag har tvättat dom, så min stackars söta väska från Juicy Couture hade blivit svartfläckig på det beige mockat. Mamma har alltid sagt att diskmedel är så bra att rengöra saker med, så jag provade att använda det och det fungerade hur bra som helst. Väskorna är då inte förstörda heller.

Nu är jag riktigt nöjd över vad jag har åstadkommit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback