En vit skönhet i min ägo


Jag blev så lycklig när en kille ringde och hade mitt paket med sig. Killen som skulle leverera det hittade inte till mig, så jag fick gå och möta honom. Efter att jag öppnat den tråkiga bruna kartongen så låg ett sött svart paket med en rosett på innuti. Det blir tyvärr inte så bra bilder när jag tar dom med kameran på mobilen.

Jag är mer nöjd med min Araline än förväntat. Jag älskar den verkligen. Jag hoppas att den kommer att hålla i många år. Nu vill jag verkligen ha en sminkväska från Mulberry också, men modellen som jag vill ha är tyvärr slut på Mulberrys hemsida. Jag får hoppas att dom får in fler snart, eller så köper jag kanske en annan modell. Min Araline är det bästa köpet som jag gjort på väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback