Underbart!

En underbar dag har det varit idag. Cirka en timme efter att jag vaknade på morgonen hade posten kommit och i min gröna brevlåda låg mina nya jeans. Dom sitter helt perfekt. Dom är ju självklart lite för långa, men det ska jag sy till när jag hälsar på föräldrarna till helgen och har tillgång till symaskin. Jag vill ha dom i shoe cut. Det blir så snyggt till sommarskorna. Jag köpte förresten nya skor idag också. Ett par vita "seglarskor" från Din Sko. Bara 280 kr kostade dom. Det är ju perfekt för mig. Nu längtar jag verkligen efter våren så jag får ha mina vårkläder. Jag måste förresten hitta en vårjacka också, men det hoppas jag på att hitta i Luleå till helgen när jag ska dit. Undra vad jag ska leta efter? Vad ska man ha för vårjacka i år egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback