Nya jeans

Idag beställde jag ett par nya jeans. Jag tyckte att min jeansgarderob borde uppdateras. Jag är en tjej med en ganska stor rumpa, så man ska väl egentligen ha bootcut-jeans då. I veckan såg jag på Oprah och det avsnittet handlade om jeans. Då sa jeansexperten (minns inte vad hon henne) att tjejer under 165 cm inte ska ha bootcut på sina jeans. Man fick då se bilder på det och det var inte alltid så snyggt. Jag valde nu att köpa mig ett par jeans utan bootcut. Dom här kommer säkert göra att min rumpa ser minst dubbelt så stor ut, men jag trivs med min rumpa och jag vill ha dom ändå. Oprah hade ett par AG jeans på sig i programmet, men hon hade modellen Club.

Egentligen hade jag velat ha ett par Paigejeans, men dom var slut i min storlek. Någon gång jag ska jag ha ett par Paigejeans. Dom är ju så snygga. Det irriterar mig lite att Revolve Clothing bara har herrjeans från Genetic denim. Jag skulle vilja ha Geneticjeans. Än så länge har jag bara sett dom på Shopintuition, men dom levererar ju inte till Sverige.

Hoppas att RC är snabba på att skicka mina jeans till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback