Besviken på vädret

Jag som längtade så mycket efter våren igår. Jag hade ju till och med köpt nya vårskor. Jag fick världens chock när jag vaknade. Det har snöat massor! Idag är jag bara besviken. Det dröjer säkert jättelänge innan jag får använda mina vårskor nu. Idag kom dessutom avin för ballerinaskorna som jag beställde för ett tag sedan. Om några timmar måste jag ut i snöovädret och jobba. Det blir inte kul. Jag måste nog gå idag när det är så mycket snö. Det ser nästan omöjligt ut att cykla. Jag såg när brevbäraren kom med posten och han hade det inte lätt i det här vädret idag såg det ut som.

Dagens stora minus är vädret. Ett plus är att jag fått ballerinaskorna från La Redoute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback