Onlineshopping

Igår fick man ju äntligen lön. Det blev visst lite mycket nattsuddande inatt. Jag bloggade tidigare om att jag gjorde en beställning från La Redoute och jag fick paketet i onsdags. Jag provade allt med det blev att jag sparade hälften. Den långa tröjan och shortsen fick stanna hos mig.

Det andra satt helkonstigt på mig. Jag är ganska petig med hur kläder ska sitta på mig. Den långa tröjan kommer att användas flitigt i höst som klänning. Den är redan en favorit och har fått en fin plats i garderoben.

Jag bestämde mig för att beställa en grå kofta från H&M istället. Den är nog mer passande på mig. Jag beställde samtigt en del andra saker också. Som till exempel några baslinnen i olika färger som jag kommer kunna ha till nästan allt i höst. H&M hade även en söt basker. Jag har ju tidigare bloggat om att jag vill ha en basker, så nu behöver jag inte sticka någon.

Bilder från La Redoute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback