Nytt inför hösten

Det har kommit in några höstnyheter på La Redoute och det fanns så mycket underbara kläder, så jag var bara tvungen att beställa lite.

35908-105

Den här långa tröjan har jag beställt i grått. Bilden var inte så jättebra på den, men om den ser ut som jag hoppas att den gör så ska jag ha knästrumpor och ett skärp i midjan till den och använda den som klänning. Jag är så kort så den passar nog bra som klänning på mig.

35908-106

Den här har
EleonoreYtligheter fått och jag tycker att den såg så snygg ut på henne, så jag hoppas att den sitter lika bra på mig. Även den beställde jag i grått. Jag är verkligen "in to" grått nu. Jag vill ha allt i grått i höst.

35908-107
Ännu mera grått. Gråa ullshorts. Jag beställde dom i en större storlek än vad jag brukar ha för jag vill ha dom väldigt loose. Det kommer nog att bli snyggt med strumpbyxor och stövlar till eller kanske knästrumpor och ett par låga skor.

35908-108

Nya pumps måste man ju ha i höst. Det var nog rosetten som fick mig att falla för dom. Jag är nog rosettberoende. Dom kan nog bli snygga till nästan allt i höst. Jag gillar kombinationen som modellen har dom med sockar i och jeans till. Dom kan nog bli snygga till ullshortsen också. Det här var det enda i min beställning som inte är grått och det är då bra det. Det blir nog tråkigt om allt är grått i min höstgarderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback