Vår- och sommarskor

Jag har hittat två par skor som jag tror skulle passa jättebra i vår och sommar. Dom är dessutom inte dyra, så det kan nog vara bra inköp att göra. På La Redoute finns det ett par ballerinaskor i guld från Mellow yellow. Dom är riktigt söta. Guld är ju en innefärg i vår.
35908-40
Jag tror att dom dessutom kommer att vara jättesöta till en vit Araline från Mulberry.
35908-20
Sen så läste jag i Veckorevyn att det skulle vara inne med klumpiga skor i vår och dom här från H&M är lagomt klumpiga för mig. Jag gillar vitt. Tyvärr så undviker jag gärna vita shorts och byxor, men annars kan jag tänka mig allt i vitt. Min nya mobiltelefon har ju vitt skal tills jag får det rosa skalet.
35908-41

Bilderna är från La Redoute, Net-a-porter och H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback