Mobilinköp

35908-35
Jag har ju skrivit förr om att jag tappade min mobiltelefon. Min
Z800i är mycket saknad. Just nu har jag en gammal Siemenstelefon som inte har färgskärm eller T9. Jag blir tokig nästan. Att skriva ett sms tar en evighet. Den har dessutom inte parenteser eller såna här * stjärnor. Så jag har fått klara mig utan att göra smileys i mina sms i flera dagar nu. Vilka problem man har? Tänk dom som inte ens har mobiltelefoner. Jag som är helt beroende av min fick ju näst intill panik då jag insåg att den var borta.

35908-36

Det här kommer att bli min nya telefon. En Sony Ericsson W550i. Den verkar helt underbar och när jag läser recensioner så verkar det vara väldigt få som är missnöjda med den. Jag kommer att byta till det vita skalet direkt eftersom att orange inte är riktigt min färg. Sen så finns det dessutom ett rosa skal med stjärnor som man kan köpa till. Mera jag än så kan nog inget bli.

Nåja, till veckan ska jag beställa min nya telefon. Jag får hoppas att den levereras snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback