Snart är det fredag

Snart är det fredag och då får jag min efterlängtade lön. Då får jag äntligen köpa mig en Mulberry Araline i färgen coconut. Den är helt underbar tycker jag. På sätt och vis känns det lite tråkigt med en vit väska, men samtidigt så är ju vitt väldigt enkelt och fräscht. Det passar till allt och jag kommer nog att ha ganska mycket vitt till våren och sommaren. Att det då råkar vara vinter fortfarande får jag väl stå ut med och ändå använda min vita väska. Jag har funderat på att köpa den i aprikost, men det passar inte lika bra till beige och så. Jag längtar massor till på fredag eftersom jag har velat ha en designerväska så länge. Den är ju inte så dyr, men det är en början i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback