Bows

Jag tycker att rosetter är det sötaste som finns nästan, så jag är just nu väldigt lycklig för att rosetter finns på mycket kläder, skor, väskor och så vidare. Jag hittade en riktigt söt top på Net-a-porter från Marc by Marc Jacobs. En härlig blå färg är det dessutom. Den skulle vara hur söt som helst i vår.

Dessutom så har jag bestämt mig för att jag vill ha en vit väska i vår. Då har jag hittat en från Mulberry som jag tycker är väldigt fin. Jag gillar ganska stilrena saker utan allt för mycket detaljer, så den är perfekt. Jag kollade på Mulberrys hemsida och det finns tyvärr inte någon sminkväska som är vit. Det var synd. Jag behöver en sminkväska, och det vore ju fint om det matchade. Annars så tycker jag att Mulberrys sminkväskor är helt underbara, så jag kanske får nöja mig med en annan färg.

Väskan är definitivt något som jag ska köpa om den bara finns kvar när jag har råd. Den är helt underbar. Tills vidare kan jag bara drömma om den.

Bilder från Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback