I Göteborg

Klockan 19.16 var min mobil i Gbg. Just nu transporteras den. Jag längtar verkligen till jag får den, men det blir nog först på måndag eller kanske till och med tisdag om jag har otur. Igår när jag kom tillbaka hit till Skellefteå var jag på Phonehouse i City Kompaniet och tittade på den. Den är ju så söt, även om jag inte gillar när den har orange skal. Jag ska köpa ett rosa med stjärnor på. Min mobil ska bli så söt.

Jag hittade en webshop som säljer kristaller som man kan blinga bland annat mobilen med. Jag skulle verkligen vilja göra det. Det är ju så sött. Speciellt rosa kristaller skulle passa mig tror jag. Tyvärr tror jag nog att det blir snyggast om man han swarovskikristaller, men det är ju lite dyrare. Kanske är det värt det? Nåja, än så länge blir det ett rosa skal med stjärnor. Jag har inte ens beställt det ännu, så det kanske börjar bli dax, så att jag inte behöver vänta på det så länge.

Nu längtar jag jättemycket efter min mobil. Jag måste ju köpa ett tyg så jag kan göra ett litet fodral så den inte blir repig. Min lilla sötis får ju aldrig bli förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback