Sista dagen på 2006

35908-147

Ja nu är snart år 2006 slut. Det har ändå varit ett bra år för mig. Det är nog mest positiva saker som har hänt mig som tur är. Jag vet inte vad det beror på. Att jag har varit singel en stor del av året har nog mycket att göra med det. Man får så mycket mindre problem om man inte har med killar att göra, fast ibland kan det vara så svårt att hålla sig ifrån dom.

För övrigt så har det varit ett bra shoppingår för mig. Jag har köpt mig mycket som jag är nöjd över.

*Det
röda äpplet från Kenneth Jay Lane har blivit välanvänt så det var ett riktigt bra köp. Det passar till allt och vid alla tillfällen.
*Min älskade Juicyväska var också ett bra köp. Det är mest insidan som jag föll för just för att den är så tjejig.
*Annars så är ju min Araline som jag köpte i början av 2006 ett köp som jag aldrig kommer att ångra.

Ja det var några saker mitt i allt. Annars så kan jag vara nöjd med att jag har haft ett jobb som jag trivs jättebra med i år. Jag hade en trevlig resa till Göteborg i somras också. Jag var ledig i en hel vecka. Det är första sommaren på evigheter som jag är ledig så många dagar.

Nu kommer jag i alla fall hoppas på att jag får ett helt underbart 2007 med många positiva livs- och shoppingupplevelser.

Bild: Gizmodo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback