Irriterande

Jag fick ett mejl inatt från Urban outfitters där jag beställde mina röda pumps från. Det stog i mejlet "your item is cancelled". Det var nåt om att det inte gick att leverera och att det inte skulle dras några pengar från kontot heller. Det konstiga är att det stod på den storleken att den skulle beställas in igen 29/4. Dessutom så har det faktiskt dragits pengar från mitt konto. Tyvärr så tar det någon dag innan man kan se var pengarna har gått, men det är ungefär det beloppet jag hade beräknat med att skorna skulle kosta. Väldigt konstigt. Om någon dag så ser jag vart pengarna har hamnat, men om det är dom som har dom, så måste jag ju mejla & fråga vad det är dom har ställt till med. Jag vill verkligen ha dom där pumpsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback