Christian Louboutin

35908-86
Jag har nu länge avgudat dom helt underbara Christian Louboutin-pumpsen som till exempel
Jessica Simpson har. Dom är ju så vackra. Idag så råkade jag läsa någonstans (minns inte var) att Urban Outfitters har ett par liknande skor och dom kostar ju endast 58 dollar. Jag kände att nu måste jag verkligen ha dom här. Man får dessutom gratis frakt till och med den 24/4 inom USA, så jag tog chansen. Så nu har jag beställt ett par såna skor som på bilden ovan. Jag vet ju att det kommer tillkomma frakt eftersom jag haranvänt mig av Shop the States och dessutom måste jag betala tull när dom kommer till Sverige, men det blir nog inte så jättedyrt ändå. Det blir då garanterat billigare än om jag skulle ha köpt äkta Louboutins i alla fall. Idag är jag riktigt lycklig eftersom jag har hittat såna underbara skor. Jag hoppas att det går bra att få hit pumpsen utan problem.

Nu ska jag iväg och jobba igen och jag kommer nog att göra glädjeskutt hela kvällen.

Bild från Urban outfitters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback