Bra träningsdag

Jag vill ha ett protein som är gott och det här ska visst innehålla riktiga bitar av bär och choklad och vara supergott. Det verkar vara något för mig. Riktig choklad i. Mums!

Idag var i alla fall gymmet öppet så jag hann träna. Rygg och biceps samt 33 min crosstrainer blev det idag. Tydligen så började Body Jam om igen efter juluppehållet klockan ett idag, men det hade jag helt missat. Ny koreografi och allt. Det ville ju jag vara med på, men jag hinner nog lära mig ändå. Det var superkul i höstas, så jag vill fortsätta gå på det ju :) Träningen gick riktigt bra idag i alla fall.

Nu har jag skött kosten utomordentligt bra i två dagar och tänker fortsätta hela veckan. Sedan kan jag tillåta mig själv att äta lite godis nästa vecka. Jag behöver lite regler för att hålla ordning. Mitt viktmål är ännu inte uppnått, men snart ska jag vara där. Senast till sommaren ska jag ha nått min drömvikt.

Nu är jag hemskt trött, så jag ska rasta hunden, borsta tänderna och sedan lägga mig under mitt duntäcke med får på :)

Bild:
Gymgrossisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback