Onsdagens träningsoutfit


Tänkte posta den här bilden i bloggen igår, men det glömde jag helt bort. Så hår såg jag ut på mitt body jam-pass igår. Det går bara bättre och bättre när man äntligen börjar lära sig koreografin. Bättre träning blir det då :)

Linnet kommer från Nike och jag gillar det massor. Supersöt färg ju :)
Byxorna kommer från Stadiums eget märke Soc, men jag har blivit för liten för dom. Byxorna halkar ner så dom blir för långa och så trampar jag på dom.
Skorna älskar jag. Det är söta strasstenar på. Känner mig väldigt söt om fötterna i dom (kommer från Reebok).

Jag tänkte att eftersom att jag nästan bara har på mig antingen myskläder eller träningskläder, så blir det sällan en dagens outfit med vanliga kläder. Istället får träningskläderna hamna i bloggen ibland.

Den här veckan måste jag stuva om träningen ordentligt. Imorgon ska jag bort på middag, så då hinner jag nog inte med någon träning har jag nyss insett, så det får bli en träningsledig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback