Det här går ju bra :)


Bild: Arla

Jag har fått hjälp med lite kosttips från Lina nu och det har gått superbra både igår och hittills idag. Egentligen har det väl inte varit några enorma förändringar, men några småsaker är nya i min kost. Till exempel äter jag mini keso istället för smör på min macka på morgonen. Tidigare åt jag Lätta Yoghurt som är supergott, men mini keso var minsann gott det med.

Till mellanmål idag åt jag kesella med lite Fun Light-saft. Hallonsmaken är bäst tycker jag :) En frukt till det också.

Jag har inte tyckt att Kesella eller Keso är särskilt gott som det är, men på/till rätt saker så är det visst inga problem att äta. Det här kommer att gå som en dans känner jag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Om du vill ha bra tips om kost och träning kan jag tipsa om gratissajten www.kosttips.se

2009-01-23 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback