Utanför min dörr...



Idag när jag kom hem på lunchen så fanns det ett paket utanför min dörr. Gissa om jag blev glad? Paket är bland det roligaste som finns. Jag har aldrig beställt från
Luisaviaroma tidigare, men nu kan jag säga att det gick väldigt smidigt. Det enda som var besvärligt var att få paketet från FedEx, men det gick till slut det med. Fin låda fick jag i alla fall.



När jag öppnade paketet fick jag se en fin rosett. Rosetter älskar jag, så jag blev riktigt glad av att se den. Att få ett fint inslaget paket betyder mycket.



Under allt silkespapper fanns en Miss Marc-tee från Marc by Marc Jacobs. Jag blev så besatt av den efter mitt Miss Marc-inlägg, att jag kände att den skulle passa så bra i min garderob så jag klickade hem den. Den är lika söt i verkligheten och jag är mycket nöjd med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback