Söta fötter



Tänkte visa upp mina nya söta skor. Det är ett par Reedok Freestyle. Dom har "diamanter" på sig, jag vet inte om det syns så på på bilden, men jag blev förälskad direkt när jag såg dom. På bilden ser dom nästan blåa ut, men dom är lila. Helst hade jag velat ha ett par rosa, men det finns visst inte. Dom kommer att användas på gymmet. Jag älskar att känna mig söt om fötterna och det kommer jag verkligen att göra i dessa skor. Det är kanske inte "normala" träningsskor, men jag har sett folk med converse på gymmet, så då kan jag ha lila skor med strass-stenar.

Idag fick jag mitt nya träningsupplägg och från och med imorgon ska jag börja med det. Det ska bli riktigt kul :)

Hon tog bort mina morgonpromenader (nästan, en gång per vecka får jag promenixa på morgonen) så nu behöver jag inte sova klockan nio längre. Nu ska jag ordna ett kvällsmål och sedan sova. Mina 8 timmars sömn är viktiga för mig.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback