Nytt bröd ska testas


Jag har länge velat testa Paulúns GI-bröd, men jag har aldrig vågat. Nu är brödet inhandlat och det ska testas vid frukosten imorgon. Jag hoppas att det smakar bra :) Det är dessutom osötat!

Idag har jag jobbat till ett. Jag överlevde, men det var väldigt jobbigt. Även om det kanske inte är jättestressigt så stressar jag upp mig och blir alldeles knasig i huvet utan anledning. Någon dag till ska jag väl kunna jobba utan problem, men jag måste verkligen ta tag i det här och försöka lösa allt.

Jag har fått kontakt med en superduktig tjej som ska hjälpa mig att sätta ihop ett kost- och träningsupplägg. Det ska bli intressant och nu ska det verkligen bli ordning på mig :)

Om jag orkar så ska jag försöka hålla mig vaken och se på Lipstick Jungle på tv3 ikväll, men just nu känner jag mig tyvärr väldigt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback