Morgonpass


Bild:
Cityfitness

Idag var det dags för Body Jam igen. Det är lite segt att gå upp och vara på gymmet redan klockan tio på en lördag då man är ledig, men det brukar vara värt det. Body Jam är bland det roligaste jag vet.

Nu har jag inte vägt mig på många dagar. Jag har insett att jag var lite för besatt av min vikt ett tag. Minst en gång om dagen vägde jag mig. Man kan ju väga olika mycket från dag till dag beroende på hur mycket vätska man har i kroppen även om man inte gått upp/ner i vikt i övrigt. Så jag bestämde mig för att det får räcka med en eller ett par gånger i veckan så jag får lite koll på hur det går med min vikt i alla fall :)

Dagens träning har jag lyckats göra bort redan och resten av dagen ska jag ta det väldigt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback