Missade träningen :(


Bild: jaydeeliving

Ett sånt här sött gymkit skulle jag vilja ha. En liten rosa väska är det som innehåller en vattenflaska, handduk och en radio/stegräknare.

Jag hade tänkt träna idag efter jobbet, men jag hade ju helt glömt att det är trettondagsafton och att gymmet inte har öppet som en vanlig måndag. Det stängde redan klockan 16 och det är ju samtidigt som jag slutar jobba, så jag fick cykla hem utan att ha tränat. Istället var jag ute på en 40 minuterspromenad med min hund. Inte lika bra träning, men jag fick i alla fall lite motion. Jag var ju dessutom ute på en morgonpromenad klockan 05.00 idag, så det har blivit två promenader denna dag.

Imorgon får det bli extra bra träning istället nu när jag missade dagens pass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback