Kaksmak


För ett par dagar sedan hämtade jag mitt proteinpulver på posten. Det är med kaksmak och väldigt gott med tanke på att jag inte gillar sånt så mycket. Så nu häller jag i mig det varje dag.

Idag har jag helt hemsk träningsvärk. Mitt rygg-, biceps- och magpass var ganska kul faktiskt, men jag kan knappt röra mig. Kanske för att jag är värdelös på att stretcha? Måste bli bättre på att komma ihåg det. Jag har inte haft träningsvärk i dom kroppsdelarna på länge, så det är lite mysigt ändå. Lite medveten är jag väl om att jag ibland tränar i lite mystempo, men nu mera ska det bli bättre. Jag ska komma i en superfin form har jag bestämt.

Av någon anledning så är jag helt sjukt enormt hungrig idag. Jag äter och blir mätt, men så går det en timme och så är jag hungrig igen. Min disciplin är inte den bästa men jag försöker att bara äta var tredje timme. Snart är det äntligen dags för lite omelett i alla fall. Inget onyttigt har jag ätit idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback