Jag vill ha godis!


Idag har jag en enorm längtan efter godis. Jag har stått emot hittills och kommer nog att klara mig tills jag ska sova (vilket är väldigt snart). Dagen har varit bra. Träningen var hemskt jobbig. Det här med axlar är inte riktigt något jag gillar. Känner mig otroligt svag bara, men det ska ändras på det :)

Vägde mig ikväll. Vikten låg på 58,3. Det är bra. Senast jag vägde mig (på en morgon) så stod vågen på 57 så det känns helt okej att väga 1,3 kg mer på kvällen. Nåja, jag kommer att nå mina mål. Jag vet inte riktigt vad min målvikt är, men när jag känner mig nöjd så stannar jag där :P Måste säga att jag är otroligt stolt över att jag kan hålla vikten. Visst, det händer att jag står kvar på samma vikt i ett par veckor, men jag går inte upp igen i alla fall. Jag har bestämt mig!

Imorgon är det Body Jam som gäller. Det kommer bli jättekul!

Bild:
Karamellkungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback