Jag tänkte bara berätta...


.... att jag tycker om ränder. Jag tänkte köpa nya underkläder på H&M, men så råkade jag se den här t-shirten på en av dom som jobbade där (men hon hade med blåa ränder) och tyckte att den var så söt så den fick följa med mig hem. Ränderna är korallfärgade. Nu finns det bara kvar en med marinblåa ränder i storlek XL tyvärr. Det finns visst fler som tycker att den är söt. Inga underkläder hittade jag, så jag kom egentligen hem med helt fel sak.


Just nu sitter jag och mumsar på mitt mellis. Idag blev det kesella lätt, fun light och en frukt till. Det är mitt favoritmellis just nu.
Skålarna och muggarna ur serien Kalas från Ikea används mycket i mitt hem. Dom är såklart för barn, men jag tycker att dom är så lagomt stora för mig. Dessutom har jag ju samma smak som en femåring ungefär vad gäller mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback