Godisgris

Gissa vad jag gör ikväll??

Min dag på jobbet var den stressigaste och hemskaste på länge. Stackars jag fick släpa på telefonen som alla larm kommer till och så fick jag åka hem till en tant som ramlat och legat på golvet hela natten eftersom att hon trodde att man inte kunde larma på nätterna. Hon hade då också uträttat alla sina behov på golvet under natten.

Snälla ambulanspersonalen försåg mig och min arbetskamrat med massor av handskar. Jag var kvar i två timmar och skrubbade tanten samt lägenheten. Sen fick jag stressa för att hinna med alla människor som jag skulle ha varit hos under dom där två timmarna jag var där.

Så nu tänkte jag att jag förtjänade godis. Godis i MASSOR! Jag tänkte att det var bäst att göra bort det, för imorgon börjar allvaret igen. Då ska jag satsa stenhårt på hälsan. Snart får jag hjälp med kost och träningsupplägg av duktiga Lina så då kommer jag att bli superfit :)

Ikväll blir det ingen träning, bara GODIS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback