Flyttfunderingar



Igår gjorde jag ett par små inköp. Jag var på så bra humör och tyckte att jag förtjänade något fint efter att ha lyckats sälja min lägenhet och allt.

På Stadium hittade jag det här söta linnet och sockarna. Jag letade i tre Stadiumbutiker efter rätt storlek på linnet. Det var för en vecka sedan som jag såg det första gången, men köpte det inte. Nu fanns det bara storlek XL kvar i två av butikerna och i den tredje fanns som tur var en small också. Sockarna var så söta och matchade så fint, så jag var bara tvungen att ha dom :) Så nu har jag lite nytt att ha på mig när jag tränar. Man kan aldrig få nog av träningskläder.

Jag har nyss kommit hem från gymmet. 50 minuter crosstrainer blev det. Jag har en helt fruktansvärd träningsvärk sedan igår. Kan knappt lyfta armarna.

Jag har lite funderingar på att flytta till metrobloggen och blogga där istället. Lite till ska jag fundera på saken, men det lutar åt att det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback