En färgglad prick

Min träningsvärk känns ännu värre idag. Jobbigt ju. Idag ska jag testa axel-, triceps- och bröstpasset som Lina har knåpat ihop åt mig. Det förra gav mig ju helt hemsk träningsvärk, så jag hoppas att det här också kommer att vara bra.

Idag har jag tittat på lite träningskläder i
Nikes webshop. Jag tycker att Nike har bäst passform. Alla andra märken sitter jättekonstigt på mig. I och för sig är jag lite konstigt skapad eftersom att det är mycket kläder som sitter alldeles fel.

Dom här rosa byxorna gillar jag. Förut när jag vägde som mest hade jag bara svarta kläder och vägrade ha något färgglatt, men nu trivs jag mer och mer med mig själv och föredrar att vara en liten färgglad prick istället :)

Bild: Nike



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback