Dagens shoppingoutfit



Tänkte visa min söta Miss Marc-tee när jag har på mig den. Riktigt söt tycker jag. Den och mina paige-jeans åkte på när jag skulle till Coop Forum. Jag åkte till det Coop Forum som ligger i
Gränby Centrum och där finns det ju massor med andra butiker, så några andra saker förutom mat fick följa med mig hem också, men det visar jag senare.

Nu har jag tre saker som måste göras idag:

1. Träna (det är ben-dag idag och det får inte missas)
2. Kolla på Let's Dance
3. Diska

Det är bara diskningen som jag inte ser fram emot, men det måste göras. Bäst att ta tag i det nu tror jag. Väntar på svar från mitt ex också. Sms:ade och frågade om jag fick åka med honom till gymmet. Jag är så trött och lat idag, så jag orkar inte cykla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback