Dagens outfit



Nu är det väldigt länge sedan jag hade med en dagens outfit i bloggen. Idag får det bli en sådan, även om jag inte lade någon särskild tanke bakom klädvalet annat än att det skulle vara bekvämt.

Hittills idag har jag bara tagit min morgonpromenad, ätit frukost och sedan bara tagit det väldigt lugnt hemma i soffan. Snart tänkte jag bege mig iväg. Ska kolla lite på rean och så. Dessutom så skulle jag ha behövt köpa en ny våg. Jag vill ha en sån där som visar med digitala siffror och helst ska den ha åtminstone en decimal så man får se hg också. Min som jag har nu kommer från Ikea och kostade 39 kr. Det stod på exakt 57 nu på morgonen iaf, så nu är det 12 kg som jag har tappat. Bra gjort av mig :)

T-shirt - Luella
Jeans - Paige Preminum
Armband - Hermés
Örhängen - Arena CPH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback