Body Jam

Bild: Healthandfitness

Jag är totalt slut. Så trött så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag har nu jobbat min femte dag i rad och jag har ännu en kvar. Egentligen tycker jag att 4 dagar är för mycket, så sex dagar är näst intill omöjligt att överleva. Mitt jobb är inte något som passar mig just nu. Jag orkar knappt med det och känner för varje vecka att tålamodet minskar och känner mig otrevligare och otrevligare hela tiden. Vi hade arbetsplatsträff idag om att det är så många som sjukskriver sig på grund av att dom inte trivs. Stämningen på jobbet är inte den bästa. Den närmsta månaden är det 5 stycken som slutar. Det är mycket ju!

Jag har varit på Body Jam idag i alla fall. Trots att jag är så otroligt trött, så lyckades jag pallra mig dit, men det var mycket för att jag visste att Emma skulle vara instruktör idag. Hon är så duktig :)

Jag har fått massor av sms idag med paket-aviseringar, så imorgon efter jobbet ska jag hämta inte mindre än tre paket. Jag som älskar paket är ju helt överlycklig för det. Ett av paketen innehåller proteinpulver, så det är inte så intressant, men dom andra två är det kläder i som jag hoppas ska passa.

Nej nu ska jag bege mig in i duschen och sedan sova. En lång och jobbig arbetsdag väntar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback