Ben!

Idag testade jag det nya benpasset som Lina har knåpat ihop till mig. Det var nog bland det jobbigaste jag har gjort.

Jag började med knäböj och efter det var jag totalt slut. Kunde knappt gå sen :P Jag försökte göra mitt bästa, men några utfall var näst intill omöjligt... några lyckades jag med. Sist, men inte minst, gjorde jag rumplyft. Där skulle jag ha en 15-25 kg viktplatta på magen. Det var bara att glömma. Körde med 10 kg :)

Några andra övningar plågade jag mig igenom också. Jag tror inte att jag kommer kunna gå imorgon. Vid sådana här tillfällen är det jobbigt att bo på tredje våningen. Det var riktigt kämpigt att gå i trappan när jag skulle rasta hunden.

Nu är det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback