Träningsdagbok



Igår fick jag ett paket och jag bara älskar paket. Det spelar ingen större roll vad som är i, men att öppna paket är min specialité.

I paketet låg min nya träningsdagbok. Jag har varit så avundsjuk på den som min sambo har, så jag var tvungen att skaffa en jag också. Min träningsdagbok är inte likadan som hans, för den har tryckts om och fått annan färg på sidorna innuti och framsidan är annorlunda. Min är helt klart finast! Monstret på framsidan har jag klistrat dit för att göra den lite mer "Tusse". Monstret är till för att skrämma mig till att träna mer :)

Idag var jag på ett pass
Body Jam. Det är riktigt kul. Mitt mål är att gå på det en gång i veckan. Det finns två pass i veckan, men det andra är dumt nog på lördagar klockan 10 och jag jobbar varannan lördag och om jag är ledig så orkar jag inte bege mig till gymmet så tidigt. Ett superbra pass var det idag. Hittills har jag gått ner ett halv kilo denna vecka. Det är bra gjort av mig :) Det har gått lite segt, men 5,5 kg har jag tappat hittills sedan i början på augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback