Sjukis

Nu är jag ledsen. Jag har så hemskt ont i halsen. Det är så tråkigt att vara sjuk. När jag har ont i halsen så kan jag inte träna heller. Tränandet har till slut blivit en vana för mig. Jag är van vid att jag ska till gymmet nästan varenda dag, så nu när jag inte kan så blir jag jätteledsen. Jag är ju så glad att jag har gått ner lite i vikt, så nu tänker jag bara på alla kalorier som jag inte kan göra mig av med och jag är rädd att jag ska börja gå upp i vikt igen.

Jag hoppas att jag mår bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men det tar ju ändå ganska lång tid att "äta upp sig" så att säga....så jag tror inte du ska vara orolig för det. Man behöver ju äta ordentligt för att bli frisk igen!

2008-09-14 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback